zondag 30 juni 2019

Flink wat weken vooruit, en eigenlijk zijn alle voorbereidingen wel gedaan, op wat kleine dingetjes na. Auto is geboekt, net als de binnenlandse vlucht, visa's geregeld, internationale rijbewijzen, de overnachting in Cairns en ook ons logeeradres in Gold Coast is al besproken.

Misschien viel het je op, misschien niet, maar er staat inderdaad rijbewijzen, mama komt op het huurcontract en gaat ook rijden, stoer wijf die moeder van mij!

We hebben ook al 2 excursies geboekt, 1 in Sydney en 1 in Cairns. De eerste kwam ik tegen via TripAdvisor, een dagtocht naar de Blue Mountains.



https://www.tripadvisor.nl/AttractionProductDetail-g947961-d11446955-All_Inclusive_Blue_Mountains_Day_Trip_and_River_Cruise-Bondi_Greater_Sydney_New_South_Wales.html

De tweede kwam ik tegen via een blog dat ik al een tijd volg, die vol staat met verschillende bestemmingen en tips.
We gaan een trip maken naar het Great Barrier Reef, deze maatschappij heeft een ponton bij het outer reef, waarvandaan je allerlei activiteiten kunt doen zoals een glasbodemboot, helicoptervlucht, snorkelexcursie, proefduik, of je gaat lekker op het zonnedek zitten. Omdat mama nog niet weet of ze gaat snorkelen is dit een uitkomst, ieder kan doen wat zij wil, en je hoeft niet verschillende aparte excursies te boeken.



https://www.reefmagiccruises.com/

En zo zijn er nog maar een kleine 9 weken te gaan, we krijgen er allebei steeds meer zin in, en ga ik van de week mijn 'vakantiebox' van de vliering halen, en eens inventariseren wat ik nog nodig heb.

Later mates!

2 opmerkingen:

Momo zei

Gaaf Esther, het komt nu dichtbij! Helikoptervlucht hebben reisgenoten van ons toendertijd gedaan en die vonden het niet heel erg interessant, misschien handig om te weten �� En inderdaad stoer van je moeder dat ze ook gaat rijden! Veel voorpret nog!

Momo zei

Het schiet nu op Esther, leuk al die voorpret 😁 Wat toer dat je moeder ook gaat rijden. Reisgenoten van ons hebben toendertijd die helikoptervlucht gedaan en vonden het niet bijster interessant, misschien handig om te weten.