zaterdag 2 februari 2019

Nieuw avontuur

Alweer ruim een jaar terug van mijn vorige avontuur, hoogste tijd voor een nieuwe bestemming!


En dit keer weer met een reisgenootje, een hele bijzondere zelfs: mijn moeder!

We gaan in september 4 weken langs de oostkust rijden, van Cairns naar Brisbane. Voorafgaand hebben we nog een korte citytrip in Hongkong, waar 3 jaar geleden mijn avontuur met Mo eindigde, en een wat langere citytrip in Sydney.
De eerste voorbereidingen zijn gedaan, tickets zijn geboekt, en ook de hotels in Hongkong en Sydney zijn bekend, maar verder nog niet. We zullen vanuit hier nog wel het ticket naar Cairns boeken, de autohuur regelen en de eerste slaapplaats in Cairns/Port Douglas, maar daarna.....we zien het wel! Best wel spannend hoor, aangezien ik eigenlijk altijd georganiseerd op reis ben geweest, maar zo leuk ook! Heb het gevoel dat we tijd te kort gaan komen, zoveel wil ik doen, en natuurlijk willen we ook tijd over hebben om door te brengen bij de van Zijlen in Gold Coast, dat gaat ook zeker goed komen, maar er is zoveel te zien en te doen!

Nog 210 dagen, vandaag nog precies 30 weken voor we vertrekken.

Later mate!


1 opmerking:

Unknown zei

Super gaaf,we gaan jullie volgen 😍