maandag 2 oktober 2017

Nieuwe avonturen

Het is alweer even geleden, we zijn alweer bijna 2 jaar terug van ons avontuur in China en Tibet. Er is ongelooflijk veel ingrijpends gebeurd in die twee jaar, waar ik toen (gelukkig) nog geen weet van had. Ik ben tante geworden voor de tweede keer, en heb nu naast een heel lief en stoer 9-jarig neefje ook het liefste en leukste nichtje van bijna 1 jaar. Maar ik heb ook afscheid moeten nemen van mijn vader twee maanden geleden. Door het laatste stonden de voorbereidingen voor mijn volgende solo-avontuur op een laag pitje, maar met nog 6 weken voor ik vertrek is dat weer in een hogere versnellinggekomen.

Ik heb inmiddels mijn visum geregeld, malariapillen gehaald (de rest van de vaccinaties waren nog up to date) en mijn krat met vakantiespullen van de vliering gehaald.
Gisteren was er een informatiedag van de reisorganisatie in de Apenheul die al lang volgeboekt was, maar nadat ik een berichtje zag op Instagram waar ik op gereageerd had, kreeg ik alsnog een uitnodiging vrijdag! Het was een erg informatieve dag, en ik kijk steeds meer uit naar mijn vertrek.
Langzaamaan kan ik steeds weer wat van mijn to-do lijstje afstrepen, en komt er wat rust terug in mijn hoofd.

Maar waar brengt mijn avontuur mij dit keer vraag je je wellicht af. Nou, naar Oeganda ! Binnenkort sta ik oog in oog met onze familieleden,  de gorilla's en chimpansees,  en ga ik natuurlijk op zoek naar de Big 5.
Binnenkort meer!

Geen opmerkingen: